Wij werken voor:
  • Midden- en kleinbedrijf
  • Zzp’ers
  • Zelfstandige beroepen waaronder (Para)medici
  • Starters

Administraties

In overleg bepaalt u welke administratieve werkzaamheden u zelf uitvoert en welke werkzaamheden u door ons laat uitvoeren, zodat u zich optimaal kunt toeleggen op waar u goed in bent: ondernemen.

De administratieve begeleiding kan dagelijks, wekelijks, maandelijks of per kwartaal plaatsvinden, afhankelijk van uw organisatie en uw persoonlijke wensen. Bij voorkeur maken wij een prijsafspraak over de kosten van het voeren van de administratie zodat u weet waar u aan toe bent.

Wij gebruiken scansoftware om alle facturen digitaal te verwerken en op te slaan, zodat u aan de bewaarplicht van de belastingdienst voldoet. Aangezien u de facturen dagelijks via de scansoftware kunt aanleveren en door de bankkoppelingen met onze administratiesoftware kunt u dagelijks beschikken over de actuele, financiële situatie van uw onderneming. Onze Cloud softwareprogramma’s zijn als een “treintje” aan elkaar gekoppeld zodat u vanuit elk programma kunt doorklikken naar de originele factuur.

In een vrijblijvend gesprek bespreken we uw wensen en bekijken we wat de meest passende oplossing is voor uw situatie.

Wij hanteren vaste prijzen

U weet bij ons altijd waar u aan toe bent. Voor al onze diensten hanteren we vaste, maar vooral ook transparante prijzen. U kunt altijd even bellen of langskomen zonder dat daar direct een factuur tegenover staat.

Roland Meulen AA RB (1972)

Ik ben opgegroeid in Weert en woon tegenwoordig in Best met mijn vrouw en DRIE kinderen. Vanaf 1995 ben ik werkzaam bij diverse grote(re) accountantskantoren in de omgeving van Helmond en Eindhoven. Ik heb gestudeerd aan de HEAO te Sittard waar ik mijn titel ‘Accountant-Administratieconsulent’ heb behaald. Daarnaast heb ik in het jaar 2006 een kopstudie Register Belastingadviseurs gevolgd welke ik in 2008 met succes heb afgerond. Op de Rijksuniversiteit Groningen heb ik ook nog diverse belastingvakken behaald. Ik tennis graag, heb een bestuursfunctie bij onze tennisvereniging Smashing ’89, geef voetbaltraining aan de jeugd van Best Vooruit en ben ook nog lid van de scheidsrechterscommissie. Accountancy is een vak dat zeker niet heeft stil gestaan. De beroepsgroep heeft een knauw gekregen doordat malafide accountants de regels aan hun laars lapten. De wetgever was genoodzaakt de regels aan te scherpen en dat heeft er weer toe geleid dat de dossiervorming rond cliënten ‘waterdicht’ moest zijn, bang om represailles te krijgen van onze beroepsorganisatie (NBA). En terecht, maar in mijn ogen zeker geen verzwaring van eisen. Als alles efficiënt wordt georganiseerd hoeft een cliënt hier niets van te merken en kunnen de tarieven die administratiekantoren hanteren ook voor ons als accountants gelden. Ik vind het belangrijkste dat een cliënt geholpen moet worden en ontzorgd van zaken die ondernemerschap tot een last maakt. Die zaken doen wíj dan wel. En ook nog op een (informele) wijze dat de cliënt zich bij ons thuis voelt!